رئیس فدراسیون هندبال ایران در خصوص ادعای کره‌ای‌ها مبنی بر مشکوک بودن شرایط پایانی دیدار تیم‌های ایران و بحرین عنوان کرد: ادعای کره‌ای‌ها در خصوص تبانی ایران و بحرین کاملا یک حرف بیهوده است و پس از حذف این حرف‌ها مطرح می شود.
 
به گزارش راسخون، جلال گوزه‌گری در گفتگو با مهر، با اشاره به راه‌یابی تیم ایران به جام جهانی گفت: بازیکنان تیم ملی در این دیدار واقعا زحمت کشیدند و با همدلی که داشتند توانستیم به مسابقات جهانی راه پیدا کردیم. با توجه به جمعیتی که داشتیم واقعا بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و آن نتیجه‌ای که می‌خواستیم را کسب کردیم. البته ما برای برد به میدان رفته بودیم و در جریان بازی هم از بحرین پیش افتادیم و در نهایت با تساوی که به دست آمد برای نخستین بار به مسابقات جهانی راه پیدا کردیم.
 
وی اضافه کرد: این اتفاق حاصل همکاری جمعی از جمله بازیکنان، مربیان، باشگاه‌ها، رسانه‌ها و فدراسیون بوده است و حامی مالی تیم ملی نیز خیلی کمک کرد تا بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم. امیدوارم که حالا برای نخستین بار سهمیه مسابقات جهانی را کسب کردیم مسئولان ورزش کشور حمایت بیشتری را از رشته به عمل آورند تا بتوانیم در این رقابتها قدرتمندانه حاضر شویم.
 
رئیس فدراسیون هندبال درباره ادعای کره‌ای‌ها مبنی بر مشکوک بودند دقایق پایانی دیدار ایران و بحرین بیان کرد: شکایت آنها صحت ندارد. اختلاف ما و کره 15 گل بوده است و در اواخر بازی هم استرس باعث شد تا بازیکن بحرینی توپ را به بیرون بزند. آنها می‌خواستند بازی را اداره کنند تا صدرنشین باقی بمانند چرا که در صورت شکست برابر ایران دوم می‌شدند و به قطر برخورد می‌کردند.
 
کوزه‌گری تاکید کرد: به هیچ عنوان موضوع تبانی را من نمی‌پذیریم و این حرف کاملا بیهوده است. ما در طول بازی از حریف پیش بودیم و این حرف‌هایی که مطرح می‌شود کاملا بیهوده است. وقتی که یک تیم حذف می‌شود از این حرف‌ها مطرح می‌کند.
 
وی درباره بازی ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی عنوان کرد: قطر تیم قدرتمندی است. آنها میزبان مسابقات قهرمانی جهان هستند و برای آن رقابتها تدارک می‌بینند برای همین 99 درصد بازیکنان قطر را اروپایی‌ها تشکیل می‌دهند. ما با تمام قدرت برابر این تیم بازی می‌کنیم تا بتوانیم به فینال برسیم.
/2759/